Ορίζοντας την τραγωδία: Μία ερμηνεία του ορισμού της τραγωδίας από τον Αριστοτέλη

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ τάξης και της Γ΄ τάξης Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ελληνικού Λυκείου Βρυξελλών ορίζουν με τον δικό τους τρόπο την τραγωδία με βάση τον περίφημο ορισμό της τραγωδίας του Αριστοτέλη.

Μοιράζουν σε τμήματα τον ορισμό και τον εφαρμόζουν κυρίως στην τραγωδία «Αντιγόνη» που διδάσκονται κατά τη φετινή σχολική χρονιά. Χρησιμοποιούν τεχνικές της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση, τεχνικές μίμησης και προσωπικής ερμηνείας, μουσικές και καλλιτεχνικές δεξιότητες.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο, οι μαθητές και οι μαθήτριες εμβαθύνουν με τον προσωπικό τους τρόπο σε ένα αρχαίο αυστηρό και σχετικά άκαμπτο τεχνικό και θεωρητικό ορισμό, αφήνοντας την προσωπική τους σφραγίδα.

Όλο το εγχείρημα βιντεοσκοπήθηκε σε χώρους του σχολείου.

Τάξεις: B΄ Λυκείου, Γ΄ Λυκείου Ομάδας Ανθρωπιστικών Σπουδών

Υπεύθυνες καθηγήτριες: Καραμπέτσου Βασιλική, φιλόλογος                      

     Μπίλλα Πολυξένη, φιλόλογος

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο

Το βίντεο που ετοίμασαν οι μαθητές του Σχολείου μας

Τα σχόλια είναι κλειστά.